ثبت نام در رویدادها

معرفی کمیته ها

رتبه بندی ورزش های الکترونیک ایران


پایگاه های خبری مرتبط









حامیان معنوی


شبکه های اجتماعی

تاد هاوارد: هنوز تعداد زیادی از بازی‌بازان Skyrim و Fallout 4 را بازی می‌کنند

Bike
تاد هاوارد (Todd Howard) کارگردان این دو عنوان، طی مصاحبه‌ای تازه در مورد علاقه‌اش به ارائه داستان‌های بهتر در بازی‌های جدید جهان‌آزاد خود صحبت کرد و همچنین از تمرکز بالای تیمش برای انجام دادن این کار به نحو احسنت سخن گفت.



تاد هاوارد کارگردان این دو بازی طی مصاحبه‌ای جدید با یکی از وبسایت‌های معتبر گفت که آخرین بازی‌های استودیو بازی سازی بتسدا یعنی The Elder Scrolls V: Skyrim (در سال ۲۰۱۱) و Fallout 4 (در سال ۲۰۱۵) هنوز “میلیون‌ها” کاربر دارند که به طور روزانه این بازی‌ها را انجام می‌دهند.

یکی از کارمندان بتسدا گفت که بعد از ساختن نسخه بازسازی شده Skyrim تعداد بسیار بالایی از طرفداران رضایت‌مندی خود را از این حرکت اعلام کرده‌اند و همچنین با به روزرسانی‌های جدید Fallout 4 به نظر می‌رسد بسیاری از بازی‌بازان به این بازی برگشته‌اند و ساعت‌ها به این بازی مشغول هستند.

همچنین در این مصاحبه هاوارد گفت که بعد از سال‌ها کار بر روی Fallout 4، آن‌ها به سری Skyrim پس از ارائه Special Edition برگشته‌اند. هاوارد در این بازه گفت:

این مانند دیدن یک دوست قدیمی از دوران دبیرستان، پس از سال‌ها دوری است؛ آن‌گاه که می‌فهمید چقدر دلتان تنگ شده تا در کنار هم باشید.

وقتی که دارید یک بازی مثل Skyrim می‌سازید، این کار تمام زندگی شماست و چشم‌انداز شما از آینده شروع می‌کند به شکل گرفتن. آیا جالب است؟ آیا جالب نیست؟ چه چیزی خوب است؟ چه چیزی بد است؟ توانایی برگشتن به لحظه‌های فراموش نشدنی. این یکی از لحظات نادری است وقتی که می‌نشینید و به چیزی که به عنوان بازی‌باز ساخته‌اید نگاه می‌کنید. با این کار شما از تمام چیز‌هایی که وجود دارد رها می‌شوید و همه چیز را برای مدتی فراموش می‌کنید و آن بازی را فقط به خاطر چیزی که هست بازی می‌کنید.

هاوارد همچنین در مورد کیفیت منحصر به فرد هر دو بازی Skyrim و Fallout 4 صحبت کرد و این که Skyrim بیشتر در مورد این بود که به بازی‌بازان اجازه دهد داستان خودشان را بسازند. وی در ادامه افزود:

من فکر می‌کنم Skyrim بیشتر به گونه‌ای است که شما باید راه خود را پیدا کنید و آن نوع شخصیتی که می‌خواهید را بسازید. در حالی که Fallout 4 احتمالاً به شما حس قدرت بیشتری می‌دهد، با داستانی خاص.

از هاوارد پرسیده شد که Skyrim از چه جهاتی بهتر از Fallout 4 است و برعکس. او گفت:

از لحاظ اینکه محتواها چگونه ارائه شدند. هر دو نقاظ ضعف و قوت خود را دارند. ما بسیار روی چیز‌هایی که ارائه می‌دهیم حساسیم.

علاوه بر آن هاوارد در مورد این صحبت کرد که روایت داستان‌های قوی‌تر در بازی‌های جهان‌آزاد یکی از چیز‌هایی است که استودیوی بتسدا در حال فکر کردن روی آن است تا در پروژه‌های آینده اعمال کند. در این باره او گفت:

چطور می‌توانیم در یک بازی جهان‌آزاد داستان بهتری روایت کنیم؟ تمام کسانی که بازی‌های ما را بازی می‌کنند، موفقیت‌ها و شکست‌هایی داشته‌اند و اگر نظر ما را بخواهید، ما ایده‌های جدیدی داریم که می‌خواهیم در آینده عملی کنیم برای اینکه احساس می‌کنیم هنوز چیز‌های باورنکردنی در آینده داریم که تا امروز اجرا نکرده‌ایم.

پس این کار را اجرا خواهیم کرد و با خودمان تکرار می‌کنیم “باید رو به جلو حرکت کنیم” و بهترین راهی که می‌توانیم ادامه دهیم چیست؟ ما اغلب زمان بسیاری صرف می‌کنیم تا نوآوری‌های جدید داشته باشیم. اما چیز‌های دیگری نیز وجود دارد که ما زمان زیادی صرف آن‌ها نمی‌کنیم و بسیار هم واضح و روشن هستند و ما باید کاری کنیم که این خلاء در بین بازی‌بازان احساس نشود و آن را رفع کنیم.

بتسدا همچنین تایید کرد که The Elder Scrolls VI نیز در راه است اما نباید به این زودی‌ها انتظار منتشر شدن آن را داشته باشید. همچنین این استودیو اعلام کرد که بعد از بازی Fallout Shelter در حال کار بر روی یک بازی دیگر برای گوشی‌ها هوشمند است اما هنوز نام آن مشخص نشده است. از اخبار دیگر مربوط به بتسدا باید به این اشاره کرد که مدتی قبل زمان کنفرانس خبری این شرکت در E3 امسال نیز مشخص شد.

اخبار مرتبط